Pilates személyi edzés

Pilates személyi edzés gyakorlatokkal képesek leszünk megfelelő légzéstechnika alkalmazása közben, tudatosan, elkülönítve irányítani az erőközpont izmait, melyek edzésével kiváló testtartás és egyensúlykészség érhető el. Pilates személyi edzés különösen a gerincbántalmakkal küzdőknek, hátfájósoknak rendkívül hasznos, és heti 2-szer 1 óra Pilates személyi edzés -el nagy eredményeket érhetünk el.

Joseph Pilates a módszer feltalálója, a gyakorlatokat eredetileg az I. Világháborúban megsérült katonák rehabilitációs programjára fejlesztette ki. Aztán profi táncosok körében is népszerűvé vált.

A program lényege a kontrollált mozgássorozatok és a légzéskoordináció optimális összehangolása, miközben a torna az test egész izomzatát tonizálja, beleértve a test ún. „powerhouse – erőközpontban” lévő belső izmokat is,amiket akaratlagosan nem is mozgatjuk. A “központ- core izmok”, a has, a hát alsó része, a far, a medence izmai, vagyis az összes hasizom, köztük a mély haránt hasizom, a mély hátizmok, a far- és a belső comb izmai, valamint a medencefenék záróizmainak összessége. Minden mozdulat ebből az erőközpontból indul ki.

Pilates személyi edzés -ek alatt talajon végzett gyakorlatokat kis ellenállású eszközökkel kombináljuk. Az izmokat harmonikusan mozgatjuk az ízület túlterhelése nélkül teljesen az egyénre szabva. A kényelem érdekében az otthonodban vagy a szabad levegőn edzhetsz,  Pilates személyi edzés -hez az eszközöket én biztosítom.

Amennyiben felkeltettem érdeklődésedet keress bátran.

|